Skip to main content

Posts

Showing posts from April, 2014

Catatan Setahun Lalu

Hari ni paling hambar, paling senyap dan sembunyi. Mungkin beginilah cara aku meraikan.

Okay. Semalam dalam menanti ambang ke usia yg lebih menua (22tahun) , tiada apa yg istimewa. Aku menyambut ulangtahun diri dengan berdiamkan dari sesiapa. Tak heboh. Even roomate aku pun taktahu pasal 13April ni. Jadi semalamnya, jam11 aku ikut mereka bersiar ke kota Melaka. Aktivitinya 'minum' . Aku keluar dengan Nold ( roomate ), Adam, Athur ialah adalah jiran bilik , yaa kami housemate dan seorang kawan Nold, Wehaa ( perempuan ) .

Kitorang terus gerak ke JonkerWalk. Lepas je parking kereta, kitorang berlima berjalan di keramaian orang. Ah biasalah JonkerWalk kan, jualan pasar tapi masa tu dah nak tutup dah. Tak berapa ramai sangat lah. Aku terus mengunci perihal diri. Aku perhatikan sekeliling, kalau ada apa-apa yg menarik minat. Ya adalah kot, cuci mata tengok awek dan amoi. Nak 'memiliki' tak mampu, jadi lihat sajalah. Jangan prejudis aku nakal, semua lelaki sama.

Sampai di lorong…