Monday 24 September 2012

Bukan Kawan Lagi

Fikir pasal kawan kawan pun aku nak sedih?
Buat apa aku nak sedih kan? 

Aku terkilan dengan perangai setengah manusia ni
Kawan kawan ramai yang hipokrit
Termasuk aku?
Aku pulak tersesat dalam dunia mereka
Aku nak keluar dari semua ni
Biar orang meluat aku
Tak mengapa

Bukan sengaja nak emosi 
Tapi aku tak boleh terima keadaan macam ni
Semua kira nak feeling cinta ja 
Brotherhood semua letak tepi 
Butoh!

Ada masa kita gembira
Ada masa kita kena ambil tahu masalah sekeliling 
Jangan nak pentingkan diri
Kepercayaan aku pada manusia sekeliling makin hilang 
Kalau mereka rasa aku pun tak boleh dipercayai 
Tak mengapa
Kita sama dan aku berambus.


| Didi.Andra

No comments:

Post a Comment

Berteleku

Kini di lembaran baharu, aku menukil lagi, sisa yang tertinggal, di persembunyian rindu. Apakah kita yakin segalanya telah pergi? Begi...