Wednesday 13 March 2013

Bawah Selimut

bawah selimut ini
aku sarung tubuh separuh bogel
lindungi dari serangan
dingin bertalu-talu

bawah selimut ini
banyak yang terkorban
nyamuk aku bunuh
pepijat aku lunyai

bawah selimut ini
aku pernah bercerita
kisah curang yang pahit
kisah cinta yang manis

bawah selimut ini
pipi aku basah
linangan titis demi titis
terserap ke muka bantal

bawah selimut ini
kaki aku bergesel
bulu roma aku terpacak
semua pacak berselingan

bawah selimut ini
tersimpan berjuta rahsia
satu daripada-nya
bakal xx dan xy

bawah selimut kau
aku tak tahu



|Didi.Andra

3 comments:

  1. Banyak rahsia terpendam nampaknya.

    ReplyDelete
  2. bukankosong: musibat kot pepijat !

    felly sophia: rahsia orang tu lah. saya okay ja.


    -Didi.Andra-

    ReplyDelete

Berteleku

Kini di lembaran baharu, aku menukil lagi, sisa yang tertinggal, di persembunyian rindu. Apakah kita yakin segalanya telah pergi? Begi...